Jak zvýšit úspěšnost telefonování

Neberou vám potenciální zákazníci telefony? Máme pro vás několik tipů, jak zvýšit úspěšnost telefonování!

Umění telefonování je dnes velmi žádané. Zejména v obchodním styku. Obzvláště call centra stojí před velkou výzvou. Jak to? Volání je dnes levné, call center je mnoho, tlak na příjemce hovorů je příliš velký a roste jejich averze vůči přijímání informací či nabídek touto cestou. Základem úspěchu je vůbec přimět příjemce hovoru tento zvednout. Podívejme se na několik dobře míněných rad, ja konverze volání zvýšit: 

Číslo hraje největší roli

Číslo volajícího je to první, co příjemce vidí. A nechceme, aby to bylo to jediné, následované odmítnutím nebo ignorováním volání. 

Skrytá čísla (CLIR)

Nejméně ochotně jsou příjimána čísla skrytá, využívající tzv. CLIR. Tuto metodu sice používají taktéž Policie a některé další státní úřady, ale občané to nevědí. Takže není vhodné spoléhat na to, že vám hovor vezmou z důvodu očekávání volání z úřadu. 

Exotická tuzemská čísla

Speciální předvolby, jako například 910 a podobně budí rozpaky. Spíše nedoporučujeme jejich využívání. Byť například předvolba 910 je regulérní celorepubliková předvolba pro volání z VoIP sítí. 

Pevné linky z jiných krajů

Čísla pevných linek z jiného kraje, než je příslušnost příjemce, taktéž nepatří mezi favorizovaná. Příliš mnoho lidí již tuší, že jde o "obchodní volání". Doporučujeme využívat čísla pevných linek konkrétního kraje, kam spadá volaný účastník. U telekomunikačních operátorů je možné patřičná čísla za určitých podmínek získat. 

Zahraniční čísla

Tuzemští občané reagují na příjem zahraničních čísel spíše negativně. Pokud však máte zahraniční klientelu, nebo potřebujete navolávat zahrniční destinace, je využití zahraničního čísla dané země ideální volbou. I takové služby lze dnes na ústřednách využívat. 

Mobilní čísla

Maskovat se mobilním číslem i pro volání z ústředny anebo VoIP služby lze. Samozřejmě zůstávají výhody volání pomocí ústředny anebo VoIP, ale příjemce hovoru vidí klasické mobilní číslo. Mobilní čísla jsou přijímána ochotně. Funkce maskování jiným číslem se obecně nazývá CLIP

Registry čísel, reputační registry obtěžujících volání

Existují seznamy či registry, kde jsou telefonní čísla evidována a hodnocena uživateli. S těmito registry již umí spolupracovat i software mobilních telefonů a například při špatné reputaci čísla rovnou blokovat. Takže příjemci se ani nezobrazí na chytrém mobilu. Pokud vaše čísla nemají dobrou reputaci, je vhodné je obměňovat.