Ústředna (telefony) pro ordinaci

Často se na nás obracejí ordinace lékařů, zubařů nebo různé kliniky s dotazy, jak mohou řešit své telekomunikační potřeby. Není překvapením, že služby virtuální ústředny jim mohou výrazně pomoci.
Automatizací k úspoře času a sil
Nejen v současné pandemické době toho mají lékaři i sestry nad hlavu. Pandemie navíc akcelerovala potřebu komunikace na dálku, tedy například po telefonu. Neustále zvonící telefony jsou standardem, jakožto i přetížení zdravotníci a pacienti, kteří se nedovolají. A přitom třeba potřebují jen svůj pravidelý recept...
Naše ústředna dokáže výborně pomoci: Pomůže vám pacienty automatizovaně informovat, roztřídit, nebo dokocen vyřídit některé úkony. Typicky, pacient je instruován namluvenou hláškou, zanechá vám vzkaz a ten si vyřidíte až vám se to bude hodit. Nebo vám dokonce může vzkaz přijít e-mailem. Recepty tak vyřešíte během půl hodiny naráz a tato skupina vám nebude blokovat linku ani čas chaoticky v průběhu dne.
Můžete mít obavu z náročné technologie. My vám však pomůžeme – vše nastavíme za vás, když to budete potřebovat. Ale mnoho lékařů, našich zákazníků, zvládá obsluhu ústředny samo.
Běžná malá ordinace
Takové pracoviště většinou sestává z jedné sestry a jednoho lékaře. Dále probíhá situace následovně:
Pacient se dovolá sestře, pokud je pracovní doba, telefon vyzvání. Sestra vyzvedne hovor a vyhodnotí, zda je potřeba předat lékaři, pokud ano, hovor přepojí.
Přepojení je buď s konzultací – tedy se zeptá lékaře, zda má čas řešit hovor, popřípadě zkonzultuje svůj postup s lékařem. Pacient čeká na telefonu. Pokud sestra ukončí hovor, pacient hovoří s lékařem. Pokud lékař při konzultaci hovor ukončí, pacient hovoří opět se sestrou a ta vyřeší jeho problém.
Mimo pracovní dobu se dá nastavit několik variant – nejčastěji se jen přehraje hláska s informacemi o pracovní době nebo možnosti objednat se předem například online. Dále zde může být hlasová schránka, přesměrování hovoru na mobil v případě pohotovosti anebo ukončení hovoru.
V době epidemie a přetížení personálu telefonickými hovory můžete využít možnosti sdělit volajícím podstatné informace, když čekají na vyzvednutí hovoru a tím i částečně jejich potřebu hovořit s vámi utlumit. Obzvláště tehdy, když není možné se jim věnovat vůbec – dozví se tak alespoň nějaké informace, i když personál je přetížen. Cena takové služby je zhruba pod 200 Kč za měsíc.
Zdravotní kliniky
U malých soukromých klinik, které jsou tvořeny vícero soukromými lékaři, je model obdobný – tedy spojovatelka, lékaři a funkcionalita uvedená u předešlého příkladu.
Dále může být užitečná varianta s IVR (automatickým hlasovým rozcestníkem). Zde si pacient volí specialistu: Například pro ortopedickou ambulanci zvolte 1, pro gynekologii 2 atd... Tam již opět nastupuje sestra daného specialisty a přepojuje, viz model ordinace. Hovor nicméně může jít i přímo na lékaře, podle toho, zda má sestru nebo ne.
Jednotlivá pracoviště mohou mezi sebou interně zdarma telefonovat pomocí tzv. klapek, tedy například 3místných čísel. Spojovatelka (recepční) může mít přehled o tom, zda je linka daného pracoviště obsazena, či nikoli (BLF), nebo management může vyhodnocovat reporty vytížení linek (počty a délka hovorů atp.). Užitečných funkcí je zde mnohem více.
V době většího vytížení (epidemie a podobně) může telefonní systém s virtuální ústřednou výrazně pomoci situaci zvládnout. V tuto dobu roste počet hovorů pacientů, a při velkém vytížení jim lze sdělovat informace automatizovaně, nebo je lze informovat o tom, že s hovorem čekají ve frontě a jak dlouho případně budou čekat.
Cena závisí na variantách a počtu účastníků. Zhruba od 300 Kč měsíčně.
Vyzkoušejte si chytrý telefonní systém pro ordinace sami hned, zavolejte na náš automat:
530 33 88 22
Práce z domu – odkudkoli
Nejen v době pandemií a karantén se hodí možnost vzít si firemní linku sebou kamkoli. S virtuální ústřednou je to jednoduché: VoIP telefon si vezmete sebou a kdekoli jej připojíte k internetu, chová se jako v kanceláři. Anebo využijete aplikaci na mobilní telefon a tím posunete vaše telekomunikační možnosti ještě o úroveň výše.
Více informací naleznete také na webu www.fayn.cz případně nás neváhejte kontaktovat na čísle 530 330 240 nebo pomocí formuláře na tomto webu.