Virtuální ústředna

Tato ústředna běží na hardwaru v datacentru. Zcela za ni odpovídá dodavatel služeb, vy jako zákazník ji bez starostí využíváte. Dodavatel za vás řeší výkon, zálohování i redundanci, tedy i přepnutí na záložní ústřednu v případě výpadku. Dodavatel také odpovídá za aktualizace a bezpečnost sysému. 

Takovou ústřednu, kterou si v podstatě pronajímáte, pak buďto nastavujete dle svých představ sami ve webovém prohlížeči, nebo se s dodavatelem dohodnete na tom, že bude některé věcí řešit za vás a vy se jen budete "kochat statistikami". 

Virtuální ústřednu například pro 5 uživatelů pořídíte již od 200 korun měsíčně. Cesta řešení virtuální ústřednou je vhodná pro malé i středně velké firmy, od několika málo linek po střední desítky uživatelů. Od určitého počtu uživatelů však náklady na virtuální ústřednu rostou a mohou se zdát méně výhodné, než u vlastní nebo pronajaté fyzické ústředny. Nicméně vyšší cena mnohouživatelských virtuálních ústředen je stále podpořena bezstarostností a bezpečností tohoto řešení. 

Charakteristika virtuální ústředny

 všechna čísla na jednom účtu
 dokonalý přehled o provozu
 pokročilé řízení provozu
 možnost nahrávání hovorů
 CLIP, CLIR, rychlé volby, fax2mail
 přepojování hovorů
 klapky (zkrácené volby)
 hlasový rozcestník (i víceúrovňový)
 napojení na další systémy (API)
 možnost vlastní správy
 bezpečné a bez starostí

 poplatky dle funkcí a počtu klapek

PROHLÉDNĚTE SI NABÍDKU SLUŽEB FAYN TELECOMUNNICATIONS